11 de març 2013

El primer dia

M'agrada cuinar!

Sí, ja sé que si tenim en compte que acabo de crear un blog de cuina, això no és cap sorpresa :) També sé que la xarxa està plena de blogs de cuina on es barreja la cuina tradicional amb la cuina moderna i/o internacional, la cuina de plat fondo amb la cultura de les tapes i les receptes llampec, blogs molt especialitzats i d'altres que toquen una mica de tot, etç.

Ho sé perquè soc una assídua a molts d'ells. M'encanten! Tots són fantàstics!!! Amb receptes ben pensades, ben inventades, ben el.laborades, ben decorades i tan bellament il·lustrades que m'han portat a pensar...que a la meva cuina HI HA BRUIXES!!!

A mi, malgrat les ganes que hi poso, les coses NO sempre em surten bé. Ep!!! Tinc traça a la cuina, us ho prometo! La meva família està encantada amb el que faig i tinc amics (sants amics) que fins i tot em demanen les receptes però no puc evitar "allò que es crema", allò que no qualla", "allò que perd la forma", "allò que no puja"... vaja ... que tinc els meus petits problemes! I justament per això he decidit crear aquest blog: per tenir les meves receptes juntes, a l'abast de qui les vulgui però també per fer públic, comentar i intentar solucionar  allò que surt malament.

No vull fer fora les bruixes de la meva cuina, només pretenc que estiguin de la meva part! :)

Benvinguts!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

FELIÇ de rebre comentaris!!!!
Dolors


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...